Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пеньковський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Хлонь С. Є. 
Кореляція процесів захисту критичної інфраструктури та підготовки території держави до оборони [Електронний ресурс] / С. Є. Хлонь, В. І. Пеньковський, О. Л. Глушкевич, О. В. Устименко // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2014. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2014_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Покотило О. І. 
Перспективи переозброєння Сухопутних військ Збройних Сил України бронетранспортерами вітчизняного виробництва [Електронний ресурс] / О. І. Покотило, О. В. Устименко, В. І. Пеньковський, С. С. Гаценко // Збірник наукових праць Військової академії (м. Одеса). Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zbnpva_2014_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Устименко О. В. 
Аналіз результатів впровадження служби у військовому резерві Збройних Сил України [Електронний ресурс] / О. В. Устименко, А. К. Павліковський, В. І. Пеньковський // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2015. - № 1. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2015_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Свєшніков С. В. 
Сценарії можливого розвитку регіональної воєнно-політичної обстановки у контексті конфлікту на сході України [Електронний ресурс] / С. В. Свєшніков, В. П. Бочарніков, В. І. Пеньковський, П. А. Ковальчук // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2016. - № 1. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2016_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.643 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Устименко О. В. 
Індикатори (показники) стану національної безпеки як результат моніторингу національної безпеки за певний проміжок часу [Електронний ресурс] / О. В. Устименко, В. І. Пеньковський // Науково-інформаційний вісник Академії національної безпеки. - 2016. - № 1-2. - С. 62-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nivanb_2016_1-2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Возняк С. М. 
Політика стандартизації Північноатлантичного Альянсу [Електронний ресурс] / С. М. Возняк, А. М. Іващенко, В. І. Пеньковський // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2016. - № 2. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2016_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.143 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пеньковський В. С. 
Формування фінансово­інвестиційних ресурсів розвитку підприємств сільського зеленого туризму в Україні [Електронний ресурс] / В. С. Пеньковський // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2016. - № 2. - С. 58–62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2016_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.78 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Чугуй Г. Є. 
Обґрунтування раціонального розподілу ракетних військ і артилерії по загрозливим напрямкам на основі визначення їх "ваги” [Електронний ресурс] / Г. Є. Чугуй, П. А. Наконечний, А. П. Наконечний, В. І. Пеньковський // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2016. - № 3. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2016_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 958.248 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Пеньковський В. С. 
Соціально-економічна ефективність господарств та підприємств сільського зеленого туризму у Херсонській області [Електронний ресурс] / В. С. Пеньковський // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2017. - № 1. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2017_1_15
Визначено особливості здійснення, статистики та обліку підприємницької діяльності у сфері сільського зеленого туризму. Обгрунтовано кількісні показники оцінки її соціально-економічної ефективності за даними про результати господарювання, одержаними в результаті опитування підприємців. Виявлено резерви та можливості їх зростання на перспективу. Здійснено якісну оцінку соціальних ефектів, які є дуже важливими для підвищення рівня життя населення та розвитку сільських територій. Одержані результати розглянуто як підставу для підвищення конкурентоспроможності господарств і підприємств, а також прийняття управлінських рішень щодо їх перспективного розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 109.514 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Пеньковський В. С. 
Державне регулювання розвитку сільського зеленого туризму з метою диверсифікації підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / В. С. Пеньковський // Молодий вчений. - 2015. - № 6(2). - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_6(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.157 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Пеньковський В. І. 
Концептуальні підходи до вирішення проблеми удосконалення системи управління сектором безпеки і оборони України [Електронний ресурс] / В. І. Пеньковський // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2015. - № 2. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2015_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.376 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Пеньковський В. І. 
Проблемні питання управління військами (силами) та можливі шляхи їх вирішення на основі досвіду антитерористичної операції [Електронний ресурс] / В. І. Пеньковський // Збірник наукових праць Центру воєнно-стратегічних досліджень Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - 2015. - № 3. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpcvsd_2015_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Пеньковський В. С. 
Фактори організації та особливості діяльності малих підприємств у сільському зеленому туризмі [Електронний ресурс] / В. С. Пеньковський, М. А. Кучеренко // Економічний вісник університету. - 2020. - Вип. 44. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2020_44_6
Досліджено теоретичні аспекти й практичні підходи до організації малих сільських туристичних підприємств та встановлення особливостей їх діяльності. Мета роботи - обгрунтування теоретичних засад організації і практичних підходів здійснення діяльності малих підприємств у сільському зеленому туризмі на основі встановлення їх змісту і виявлення факторів і особливостей. Методологічною основою статті стали як загальнонаукові, так і спеціальні методи наукового пізнання. Використано методи монографічний, історичний, узагальнення й абстракції, SWOT-аналізу, статистичних групувань, системно-структурного аналізу і синтезу. Обгрунтовано теоретичні засади й практичні підходи до визначення сутності та факторів організації діяльності малих підприємств у сільському зеленому туризмі. Досліджено зміст і нормативно-правові засади організації малих форм господарювання, насамперед, у сільському зеленому туризмі. На основі критичного аналізу найбільш поширених трактувань поняття "малі форми господарювання" визначено зміст малих підприємств у сільському зеленому туризмі, встановлено особливості їх діяльності. Виявлено основні фактори впливу зовнішнього та внутрішнього середовища на організацію, діяльність і розвиток малих сільських туристичних підприємств. Обгрунтовано їх використання в управлінні на засадах конкурентних переваг. Висновки і результати можуть бути використані у роботі підприємств сільського зеленого туризму, сільських територіальних громад, муніципальних органів влади; у навчальному процесі закладів вищої освіти економічного й туристичного спрямування або їх підрозділів. Висновки: малі форми господарювання у сільському зеленому туризмі є суб'єктом мікро-підприємництва. Вони здійснюють свою діяльність відповідно до вимог розвитку сільських територій, сфери гостинності, сільського господарства, транспорту, екологічної ситуації та природоохоронної діяльності на селі. Крім того, це один із видів самозайнятості населення, який піднімає роль патріотизму, краєзнавства; усереднює елементи активної діяльності і відпочинку; створює життєве середовище, наближене до природи; сприяє підвищенню рівня та якості життя сільських мешканців. Зважаючи на вказане вище, організаційно-економічні засади функціонування малих форм господарювання у сільському зеленому туризмі визначаються у взаємозв'язку суб'єкта господарювання із факторами його зовнішнього та внутрішнього середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.584 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Свєшніков С. В. 
Закон України "Про національну безпеку України" і потреби нормативно-правового забезпечення воєнної політики [Електронний ресурс] / С. В. Свєшніков, В. П. Бочарніков, В. І. Пеньковський // Наука і оборона. - 2018. - № 4. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nauio_2018_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кузіна В. Д. 
Психологічний аналіз проблеми професійної ідентичності військових керівників [Електронний ресурс] / В. Д. Кузіна, Є. П. Шугалій, В. І. Пеньковський // Вісник Національного університету оборони України. - 2020. - Вип. 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2020_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Перчук О. В. 
Організація діяльності, облік та оподаткування суб’єктів малого бізнесу туристичної сфери [Електронний ресурс] / О. В. Перчук, В. С. Пеньковський // Економічний вісник університету. - 2021. - Вип. 51. - С. 101-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2021_51_16
Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти організації функціонування, ведення обліку та здійснення оподаткування суб'єктів туристичного бізнесу. Мета статті - розроблення наукових підходів і методичних рекомендацій щодо організації діяльності, ведення обліку та оподаткування суб'єктів малого бізнесу (СМБ) туристичної сфери. Методологічною основою дослідження є загальнотеоретичні методи наукового пізнання, основні підходи та положення щодо правового та облікового забезпечення функціонування СМБ туристичної галузі, що висвітлені у працях вітчизняних та зарубіжних науковців. Для виконання поставлених завдань використано методи: діалектичний метод пізнання - для аналізу законодавчо-нормативних документів та наукових праць вчених, що стосуються проблематики організації діяльності, облікового забезпечення та оподаткування; аналізу та синтезу - при дослідженні та узагальненні зарубіжного та вітчизняного досвіду теоретико-методичних основ обліку та оподаткування діяльності туристичних фірм; статистичний метод - для аналізу та зіставлення статистичних даних, що стосуються функціонування СМБ у вітчизняній туристичній сфері; абстрактно-логічний - для теоретичних узагальнень та формулювання висновків. Результати дослідження можуть бути використанні в сфері туризму при організації діяльності, облікового забезпечення та оподаткування СМБ даної галузі. На основі проведеного дослідження визначено сутність туристичної діяльності, охарактеризовано основних її суб'єктів, зокрема увагу зосереджено саме на СМБ, визначено їх роль в економіці країни. Досліджено діючу практику облікового забезпечення функціонування та управління суб'єктами туристичної галузі. Детально обгрунтовано відмінності в організації обліку діяльності туроператора і турагента. З'ясовано особливості оподаткування в туристичному бізнесі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.026 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Пеньковський В. С. 
Врахування чинників та складників поведінкової економіки у формуванні та розвитку потенціалу туристичної діяльності [Електронний ресурс] / В. С. Пеньковський, Я. І. Яценко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2022. - № 1. - С. 39–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2022_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Доброскок І. І. 
Поведінкова економіка та сегментація споживчого ринку як чинники розвитку підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / І. І. Доброскок, В. С. Пеньковський, Я. І. Яценко // Економічний вісник університету. - 2022. - Вип. 53. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2022_53_9
Предмет дослідження - особливості розвитку підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу та притаманні їм переваги і ризики. Мета роботи - визначено їх обгрунтування на засадах врахування не тільки раціональних, але й ірраціональних або поведінкових чинників попиту на продукти і послуги і, відповідно до цього, сегментації споживчого ринку та вибору ринкової ніші і стратегій діяльності. Методологічною основою статті є методи й підходи економічної, інституціональної та теорії стійкого розвитку. Зокрема, використано монографічний, системно-структурного аналізу і синтезу, STP-маркетингу, метод складання функціональних карт або подвійної сегментації, статистико-економічні. Розглянуто особливості розвитку підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу та притаманні їм переваги і ризики. За умов невизначеності, обмеження попиту й нестачі ресурсів великого значення та актуальності набуває обрання правильних стратегічних напрямів розвитку. Визначено інструменти врахування поведінкових чинників, переваги та недоліки методу STP-маркетингу та можливості методу складання функціональних карт через врахування і споживачів, і відповідних їй продуктів і послуг як основних складників сегментації. Галузь застосування результатів. Одержані результати можуть бути використані готельно-ресторанними і туристичними підприємствами; закладами вищої освіти; туристичними організаціями та органами місцевого самоврядування. Висновок: за умови, що суб'єкту готельно-ресторанного й туристичного бізнесу вдається реалізувати вибрану ним маркетингову стратегію, наступним кроком має бути здійснення оцінки ефективності застосування такої стратегії. Ми вважаємо, що у діяльності суб'єктів господарювання неефективні маркетингові стратегії не зможуть забезпечити баланс між можливостями підприємства і задоволенням потреб споживачів та ринку. Тому основним завданням для керівників вищих ланок бізнесу є мінімізація помилок у процесі розробки і реалізації стратегії та програм маркетингу, пошук варіантів такої маркетингової стратегії, що забезпечила б створення балансу ресурсів і можливостей з прибутком і стабільністю та конкурентоспроможністю для підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.395 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Мармуль Л.О. 
Формування цифрових фінансових інструментів та їх використання у діяльності підприємств туристичного й готельно-ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / Л.О. Мармуль, Б. С. Чорний, В. С. Пеньковський // Економічний вісник університету. - 2022. - Вип. 55. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2022_55_19
Предмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти розвитку цифрових фінансових інструментів та фінансового забезпечення на їх основі діяльності туристичних та готельно-ресторанних підприємств в умовах цифрової економіки та електронної комерції як найбільш перспективного сегменту сучасного ринку послуг в умовах обмежень на безпосередні контакти й пересування людей через заходи боротьби з пандемією, військові дії та для підвищення особистої безпеки людей. Мета статті - визначення основних чинників формування цифрових фінансових інструментів та їх складників, а також виявлення їх властивостей, можливих ризиків та обгрунтування подальших перспектив їх використання у діяльності туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Методологічна основа статті - методи: системно-структурного аналізу і синтезу (при встановленні сукупності чинників та рівня впливу на цифрові фінансові інструменти; визначенні складу й структури цифрової економіки, електронної комерції, цифрових фінансів; історичний та монографічний (для порівняння традиційних і цифрових фінансових інструментів; при виявленні етапів розвитку, галузевого й територіального поширення впровадження цифрових фінансових інструментів); статистико-економічний (для встановлення та аналізу кількісних показників стану, проблем, тенденцій і перспектив розвитку цифрових фінансових інструментів; ефективності їх використання у діяльності туристичних і готельно-ресторанних підприємств). Визначено, що фінансові інструменти умовно можна розділити на традиційні й цифрові. Вони мають схожий зміст, функції та властивості, але різні сфери прояву, переваги, недоліки та ризики. При цьому застосування цифрових фінансових інструментів дозволяє значно економити час підприємців та споживачів послуг або продуктів; грошові кошти; спрощує адміністрування та в результаті збільшує прибутковість підприємств, зокрема, туристичних і готельно-ресторанних. Результати статті можуть бути застосовані у роботі фінансових установ, підприємств і організацій; діяльності фізичних осіб; науково-освітньому процесі та адмініструванні закладів вищої освіти. Висновки: неодмінними користувачами цифрових фінансових інструментів є наднаціональні фінансові інститути й держави; страхові й банківські й фінансові установи; пенсійні, інвестиційні та хедж-фонди; підприємства, корпорації, промислово-фінансові групи; фізичні особи. Це свідчить про широкі можливості їх застосування у т.ч. у сфері туризму й готельно-ресторанного господарства з метою підвищення прибутковості бізнесу за рахунок економії часу, приміщень й інших засобів забезпечення та здійснення фінансової діяльності; забезпечення зручностей та економічних вигод споживачам і партнерам; оптимізації бізнес-процесів й адміністрування діяльності загалом; сприяння інноваційному, інвестиційному та інтеграційному процесам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.06 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського